września 12, 2014

Jak schudnąć bez ćwiczeń?

Myślę, że każda dziewczyna marzy o pięknym, zgrabnym ciałku. Wiąże się to oczywiście z masą ćwiczeń i wylanego potu. Jeśli chodzi o mnie, taki schemat zawsze mi odpowiadał. Są jednak osoby, dla których mobilizacja do ćwiczeń i wykonywanie ich systematycznie, jest praktycznie niemożliwa. Mam dla nich kilka porad, które znalazłam w Tym filmiku. Autorka bardzo fajnie opowiada, ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy zna angielski. Dlatego postaram się wam tutaj krótko i zwięźle opisać kilka porad na szybkie chudnięcie i poprawienie waszej przemiany materii!


1. Słodycze i cukier to twoi wrogowie


Niestety, ale trzeba zapomnieć o wszystkich łakociach i słodyczach, jeśli chcecie stracić na wadzę. Warto też ograniczyć wizyty w McDonaldzie i KFC (najlepiej do zera..).

2. Mnóstwo, mnóstwo owoców, pokochaj ananasy


Owoce także cukier (fruktozę), który w przeciwieństwie do cukru znanego nam z domowej kuchni, jest zdrowy. Zapomnijcie o batonikach, jedzcie jabłka! A jaki jest najlepszy owoc na odchudzanie? Ananasy, powie wam to każdy dietetyk. Trzeba tylko pamiętać, że prawdziwe ananasy, a nie takie w puszce w towarzystwie tony cukru.

3. Woda i woda z cytryną


Pijcie dużo wody, zwłaszcza wody z cytryną, która oczyszcza z toksyn. Warto jest mieć przy łóżku zawsze butelkę z wodą.

5. Zielona herbata


O niej autorka filmiku mówiła najwięcej. Jeśli lubisz zieloną herbatę, masz podwójne szczęście! Pamiętaj aby pić ją 3 razy dziennie, godzinę po posiłku. Gorszą nowiną jest fakt, że toaleta stanie się waszym bliższym przyjacielem...

6. Sposoby na oszukiwanie


Zamiast batonika czekoladowego, zjedz batonika fitness! Zamiast płatków czekoladowych, zjedz płatki z owocami! No i zamiast czekolady mlecznej, zjedz kawałeczek czekolady gorzkiej. Pamiętaj jednak, że jeśli oszukujesz, robisz krzywdę tylko sobie.

7.Miej kontrolę nad kaloriami


Nie mówię o bezmyślnym liczeniu każdej kalorii, spisywaniu bilansu każdego dnia. Nie. Szkoda na to życia, czasu, młodości. Po prostu sprawdzaj ilość kalorii na 100g. Jesli jest ich więcej niż 200kcal/100g, lepiej odłóż produkt. Nie będzie z tego nic dobrego.


To chyba tyle. Postarałam się przedstawić wam najważniejsze punkty i je krótko opisać. Jeśli znacie angielski i dobrze rozumiecie ze słuchu, polecam obejrzeć oryginalny filmik. Po prostu nie byłabym w stanie przekazać wam aż tyle, ale wybrałam te najważniejsze informacje. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach, na pewno odpowiem!

Jak wy się odżywiacie?
Stosujecie któreś z tych rad?

43 komentarze:

  1. Bardzo przydatne rady.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś codziennie zapisywałam wszystkie kalorie jakie zjadłam w ciągu dnia, ale szybko mnie to zniechęciło i dużego efektu nie dało, bo zawsze przekraczałam ta 1000 kcal, które sobie postanowiłam...
    a wpis bardzo przydatny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry post :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Narazie jestem na dukanie wiec kalorie mnie nie dotyczą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i przydatny post! :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami, byłabym bardzo wdzięczna :) http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/choise.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty, bardzo przydatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W okresie jesiennym zawsze częściej sięgam po owoce, szczególnie po jabłka. Ale powiem szczerze, że zaciekawił mnie Twój post, szczególnie punkt o zielonej herbacie, nie pomyślałabym, że tak działa!

    http://pani-greta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne sposoby :) Napewno przydadzą się nie jednej dziewczynie.

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady, na pewno skorzystam ;*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja piję jedynie wodę, żadnych gazowanych napojów i ostatnio patrzę na kalorie. :)
    Bardzo pomocny post, na pewno spiszę sobie te zasady!

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam, że lepiej też i ćwiczyć. Chyba ładniej wygląda wysportowany płaski brzuszek, niż fałdka, która została nam po odchudzaniu ;) No i przede wszystkim jak najmniej pustych kalorii takich jak śmieciowe jedzenie, czekoladki, batoniki, i gazowane napoje :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja staram sie zamiast slodyczy jesc owoce
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatne rady! :) Ja już od ponad dwóch miesięcy staram się ograniczać, a nawet wręcz nie jeść słodyczy i również ograniczam spożywanie produktów z dużą ilością węglowodanów, czyli inaczej cukrów. Piję też dużo wody. Musiałabym też spróbować zacząć pić tą zieloną herbatę :)

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosuję bardzo podobne pomysły na ładną sylwetkę ,jednakże ja ,również jeżdżę konno ,i wykonuję poranną gimnastykę :)
    Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jest bardzo udany :) Oby tak dalej :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. warto wiedzieć :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie i mądrze napisane :) Jednak jak miałbym zacząć dietę, to z pewnością bym ćwiczył. Aktywność fizyczna jest bardzo ważna dla ciała, stajemy się mocniejsi i zdrowsi. Ale ćwiczenia nic nie dadzą jeżeli nie będziemy się zdrowo odżywiać ;) Ciekawy post i fajny blog :)

    Na moim blogu piszę recenzje gier i aplikacji na system Android, czyli na telefony:
    http://recenzje-aplikacji-android.blogspot.com/
    Jeśli masz ochotę, to wpadnij :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog <3 kocham zieloną herbatę, bardzo dobre porady ;) www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, to zdecydowanie dobre rady... nawet nie tylko na schudnięcie, ale i na zdrowszy tryb życia
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosuję się do każdej z tych rad, przy czym dodatkowo owoce tylko do godziny 15, 5 posiłków dziennie i duuużo warzyw :)
    obserwujemy?
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zbytnio się tym nie przejmuję :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem ciekawe rady,
    Na tę chwilę nie przejmuję się moją wagą, czuję się dobrze w swoim ciele mino to chęcia wprowawzę coś z tego po prostu dla zdrowia :)

    http://aness1996-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja pije wode z cytryną i miodem zawsze rano i jem duzo owocow i wazyw, kalorii nie kontroluje i mam ciagle ochote na slodycze, nie wiem czemu :c
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. masz fascynującego bloga! będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/autumn-by-sheinside.html tymczasem u mnie nowa notka! bardzo proszę o klikanie w linki :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zasady dość powszechnie znane :)
    Ja akurat nie bardzo się nimi przejmuję, chociaż może i powinnam - każdy człowiek powinien. Ale z moją sporą niedowagą jem ile chcę kiedy chcę i co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie dobre rady!
    Od jutra się do nich przystosuję :)

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba się zastosuje do Twoich rad, a herbatki zielonej jestem ogromną fanką ;)
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rady! Niektóre z nich już znałam i wcześniej kiedyś wykorzystywałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nienawidzę liczyć kalorii, ta ostatnia porada nigdy mi się nie przyda. Jem to, na co mam ochotę, tylko z umiarem, po co się w życiu ograniczać :)

    miimbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. meeega :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie używam cukru, nie jem słodyczy, nie smaruje pieczywa ani masłem ani margaryną. Jem za to dużo owoców i warzyw, oraz pije świeżo wyciskane soki. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za słodyczami a do McDonalda chodzę rzadko ,raz na pół roku albo coś koło tego. Co do zielonej herbaty muszę przyznać, że jestem jej fanką! Piję ją minimum dwa razy dziennie.

    Zapraszam na bloga. Koniecznie zaobserwj jeżeli przypadnie do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla leniuszków te rady będą jak najbardziej przydatne ! :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię takie posty! :)

    _____________
    a u mnie?
    fashion w zółci i bieli :)
    klikanie? wiesz jak to działa, zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post, przydatne rady :))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rady, ale ja niestety chcę przytyć a nie schudnąć ;)
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post :D zaciekawił mnie twój blog i na pewno będę tutaj często wpadać :*
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam, że nie wiedziałam o ananasach ;D bardzo przydatne rady :)
    pozdrawiam,
    http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję, teraz Ty :*
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Motywująca notka, aż chce się chudnąć!

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsza dieta to jeść mnie! :)

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/
    http://meg-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡dziękuje za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje :*
♡zostaw w komentarzu adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę ^^
♡jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję :*